13 Ekim 2012

Dilekleri Gerçekleşmesi Dileği ile Diliyoruz :))


Öyle Birini İstiyorum ki ALLAHIM'dan ,
o kişinin ilk önce ALLAH sevgisi ve korkusu olsun yüreğinde ..
Aile nedir bilsin ,bilsin ki kendi ailesini kurduğu zamanda değerini bilebilsin!
Sözünün eri olsun , verdiği sözleri tutsun ,tutsun ki ileride çocuklarımıza örnek gösterebileğim bi ''Baba'' olabilsin ..
Yürekli olsun , sevgisi aşkı uğruna birçok şeyi göze alabilsin.
Kişiliği oturmuş kendi kararlarını kendi verebilen birisi olsun ,
öyle ona buna danışıp veya akıl alıp hareket eden ve o akıllarla yola çıkıp bi işi beceremeyen birisi olmasın ..

Mesela azıcık kıskanç olsun , öyle giyime kuşama gittiğim yere karışıp kıskançlık yaratan biri değilde şöyle ne biliyim işte tatlı tatlı bi kıskançlık olsun işte , olsun ki bana değer verdiğini sevildiğimi hissedeyim :))

Ruh eşim olsun misal , bakışlarımızdan , gülüşlerimizden hatta hareketlerimizden ne demek istediğimizi anlayalım ..
boş cümleler kurmak yerine ufacık bi bakış hallediversin herşeyi ..

Kos kocaman bi Güvenn olsun aramızda , naptın ne ettin nerdeydin gibi boş ve ilişkiyi yoran ve bozan hesap sormalar yerine ;
Aşkım ben şurdayım diye önceden haber etsin veya ediyim , tamam diye cevap alayım ve orada konu kapansın ..
Daha sonra uzatmaları oynamayalım yormayalım birbirimizii ..

Azıcık da Romantik olsun , öyle her gün güller çiçekler böcekler hediyeler istemem ,.. Ama hiç ummadığım bi anda ummadığım bi günde bana  cebinden çıklet çıkarıp versin ( yani anlayın bukadar alçak gönüllüyüm :) )  beni düşünmüş  diye içten içe sevineyim  , yeterde artar bile bana ..

Hayat dolu olsun ,Aktif Olsun - Ani kararlar verebilsinn..
5.dakikka sonra kapıdayım özledim desin , neyyy diye şoka girip üzerimde eşorfmanlarin olmasına aldırmadan o geldiğinde yanına koşabileyim ..



Onurlu - Dürüst- Vicdanlı - Adil Olsunnn ..

İlgi gördüğü kadar ilgi göstersin ..

Yeri geldimi kocam , babam, kardeşim , abim olsun !!
yani kısacası herşeyimm olsun ..


evett çok şey istiyorumm , hayal gücüm çok kuvvetlii  ama
adı üstünde bunlarıı diliyorum ben hergün delicesinee :)))

Beni her halimle sevsin istiyorum misal ..
Çocuk ruhlu halimi , asabi halimi , değişken halimi ,
inatçı cadı halimi , sevecen anlayışlı halimi ..

Öyle biri olsun ki , bu yazıyı okuduğunda yüzünde tebessüm oluşsun ..

tamam tamam daha fazla abartmıyorum da uzatmıyorumda sustum ! :))

bi yandan neden hala bekar olduğumu anlatan bi yazı oldu bu ..
seçiciyim seçici .. öyle kolay kolay kimseye kanmıyorum!
ee 21.yüzyılda yaşıyoruz olsun artık bukadar dimi ..


Eyyy Beyaz atlı olmasada Buccinin Prensii nerdesinn heyooo ♥



mutlu mesut bi gün geçirmeniz dileği ileee hoşçakalınnnn ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder