16 Nisan 2012

1.Senelik Diyet Serüvenim ve Ben


Baştada Yazdığım Gibi Size Diyet Öncesi ve Sonrasındaki Resimlerimi Ekleyeceğime Söz Vermiştim :)

Bugün mutlu bir günümdeyim çünkü 1.hafta önce başladığım melek diyetimde
istediğim sonucu elde ettim ve 2.kg daha verdim :))

Diyet yapanlar bilir bizde 100.gr bile çok değerlidir ,
2.kg ise mucize bir rakamdır helekii benim gibi çok ama çok duraklama dönemi yaşayıp 1-2 ay boyunca aynı kiloda sayıklayanlar için ..

Baştan beri ilk hedefim 65.kg'du .. şimdi ise onu bile es geçip 64.kg oldum :) ve Toplam 24.kg vermiş bulunmaktayım :)

Diyete başladığım gün BMİ İndeksime bakmıştım ve ''OBEZ''
kelimesi ile karşı karşıya kalmıştım :(
öyle büyük bi şok yaşamıştım ki anlatamam size , özamanlardaki BMİ İNDEKSİM 31,2'di .. Bugün tekrar baktım ve artık Bmi İndeksim 22.7 :)
normal kilodasınız yazıyor .. Normal bir insan olmayı başardım sonunda ne mutluu bana ♥

Şimdi gelelim Önce ve Sonraki Resimlerime ..
Baktıkça utanıyorum ozamanki hallerimden .. ama doğru yolu buldum sonunda çok şükür ..


+88.kg  ve Ben :/



83.kg


78.kg ve ilk Beyaz t-shirt giyme sevinci :)


74.kg ve Kuzenimin Düğününde Giydiğim Elbisem


72.5 kg ve 5.senelik Tulumuma Tekrar Sığdığım Gün.. 

66-kg ve Büccemi aştığı için alamadığım o Güzelim  Esprit Markası elbise :((



Fark sanırsam ortada :) bana sorçak olursanız daha bayağa bir yolum var
kendimi iyi hissedeceğim kiloma ..
15.Haziranda Türkiyeye Tatile gideceğim ve oraya kadar 4.kg daha vermeyi planlıyorum .. senelerdir bikini hayali ile yanıp tutuşuyorum ve o hayalimi gerçekleştirecek rakam şuanlık 60.kgcuk :))

Okuyan gözlerinize sağlık ..

az kalorili ve mutlu mesut günlerr dileği ile ♥







7 yorum:

  1. Yine moral verdin burcum, harikasın :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle süper ne iyi bir karar vermişsin. çok yakışmış bu hal sana.tebrik ediyorum. bende uzun zamandır kiloluyum ve her geçen gün artan bir kilo darısı benim başıma artık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşsun... nasıl diye sormuyorum, hepimiz biliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  4. sever misin bilmem ama seni mimledim arkadaşım ;)
    http://fincanteyze.blogspot.com/2012/04/cifte-kavrulmus-mim.html
    sana kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Ay çok teşekkür ederimm sizlere :) çok sevindim güzel yorumlarınızı okurken , darısı zayıflamak isteyen herkezin başına :)

    Fincan Teyze arkadaşım ilk mimmi senden almış oldum hemen cevaplamaya geçiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. kaç kilo olduğum tartıyla benim aramda sırken, bu posto okumak acayip moral verdi ! teşekkürler

    YanıtlaSil