24 Eylül 2012

2.ci Mim'imm :)



Uzun zaman oldu mimlenmediğim , bugün bi baktım mim gelmiş :)
ee cevaplamadan olmaz tabii ..

1-Favori rengin?

bir değil birçok favori rengim var aslında , ama en çok ''Beyaz'' rengi seviyorumm ..


2-Favori hayvan?

Köpek - köpek - köpekkkk ♥


3-Favori sayı?

Nedenini bilmiyorum ama 14.Rakamı beni cezbediyor ..

4-Favori içecek?

Gül Şurubuu


5- facebook? - twitter? :

Facebook bana daha samimi geliyor , ee nede olsa kaç senelik üyesiyim :)


6- Tutkunuz?

Kitap okumak - Spor yapmak - Nutellaaa ve Aksesuarlarr ..


7- Hediye almak mı, vermek mi?

Her ikisinide çok severimm , heleki hediye paketi yapmaya bayılırımm ..
Eee tabi hediye paketini açmayıda :) açana kadarki o heycanımı tahmin bile edemezsiniz ..



8- Favori Yemek - Tatli ?
Lasange

ve Firin Sütlac



9-Favori Çiçek?


Kır Çiçekleri ve Karanfil .. Bu çiçekleri kırmızı güllere bile değişmem diyebilirim :)



2 yorum:

  1. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogdasim :)) begenmenize sevindim tesekkür ederim ..
    ugrayacagim blogunuza görüsmek dilegi ile hoscakalin :)

    YanıtlaSil