30 Mart 2012

Ah Diyet Vah Diyet

Diyet Kelimesi Bundan 1.5 Sene Önce Bana Yabancı Bir Kelimeydi ..
Yani Nasıl Desem, Diyet Yapanlara Resmen Kötü Gözle Bakardım,
Heleki Dönüp Bide Bana ''Az Ye Sık Ye Zayıflarsın'' Diyenler Yokmuuuyduu !
Bir Kaşık Suda Boğabilirdim Onları :)

Taaa Kiiii 11.Mart.2011'e Kadar ..
Hayatımın Dönüm Noktası Bu Tarih, Çünküü Bendee Diyete Başladım :)
1.Senedir Diyetteyim Ve Çok Şükür Sağlıklı Bir Şekilde 22.kg Verdim ..
Nasılmı Verdim ? Az ve Sık Yiyerek :)
Evet Gerçekten de öyle ..
6.Ogün Yemek Yiyerek Zayıflamayı Başardım ..
3.Ana 3.Ara Ogün Yaparak Ve Bunu Düzen Haline Sokarak Yavaş Yavaş Kilolarım Gitti ..

Tabi Haftada 3.gün Sporuda İhmal Etmedim ..
30.dakikadan Başlayarak Günde 1.Saate Kadar Sporumu Yaptım..

Diyet Kelimesinden Suan Bıkmış Durumdayım Ama Başdan Beri
Belirlediğim Bir Hedefim Vardı .. 55'kg :)
Ona Ulaşmadan Pes Etmeyi Düşünmüyorum ..
Suan 66.kiloyum Allahıma Çok Şükür ..

1.Sene Önce Bukadarını Hayal Bile Edemezdim ,
Bunu Ben Bile Başardıysam Herkez Fazlalıklarını Kolayca Verebilir Diye Düşünüyorum ..Çünkü Gerçekten Hiç Ummuyordum Zayıflayacağımı ..

Hayatım Boyunca Kilolu Bir Kızdım..
Ne İlk Okul Yıllarımda ne Lise Yıllarımda Nede Meslek Okul Yıllarımda İstediğimi Giyemedim .. Salına Salına Gezemedim Hiç..
Hep Zayıf Kız Arkadaşlarıma İmrenerek Baktım ve İçimde Kos Kocaman Bi Ukde Oldu Bu Durum ..
Ama Başardım ! Yolun Yarısını Tamamladım Sayılır ..

İnsan İstediği Zaman Herşeyi Başarıyormuş Bunu Anladım ..

Ve Benim Sloganım Şudur ..

Bir Kaç Dakikalık Damak Zevkimiz İçin Hayallerimizden VAZGEÇMEYELİM :)


Kısa Zaman İçinde Önce Sonra Resimlerimide Ekleyeceğim ..


Sevgiyle Kalın ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder